Re: [WINNT] tragiczna wydajność AMD A-60 pod Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] tragiczna wydajność AMD A-60 pod Windows 7
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Sun, 18 Aug 2013 10:16:05 +0200
W dniu 2013-08-17 14:42, Skylla pisze:
W dniu 2013-08-17 14:11, miab pisze:
W dniu 2013-08-17 14:05, Skylla pisze:
Wpadł mi w ręce laptop znajomej - Asus K53U - z procesorem AMD A60 - 2
rdzenie 1GHz - i Windows 7 na pokładzie, ze względu na problemy z
wydajnością.

Może/pewnie nie zainstalowano drivera od AMD do grafiki?

Nie widzę tutaj żadnego specjalnego sterownika do grafiki:
http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/K53U/#support_Download_30

Jakie więc sterowniki masz na myśli?

Jest jeszcze jedna rzecz. Często producenci dodają do takich laptopów/netbooków profile czy całe aplikacje zarządzające zużyciem energii. Akurat w przypadku laptopa z C-60 to ja bym te mechanizmy wyłączył lub ustawił na maksymalną wydajność.

miab

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>