Re: [WINNT] tragiczna wydajność AMD A-60 pod Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] tragiczna wydajność AMD A-60 pod Windows 7
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Sat, 17 Aug 2013 17:38:54 +0000 (UTC)
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> wrote:
> Wpadł mi w ręce laptop znajomej - Asus K53U - z procesorem AMD A60 - 2
> rdzenie 1GHz - i Windows 7 na pokładzie, ze względu na problemy z
> wydajnością.
> Muszę powiedzieć, że jestem w lekkim szoku.
> Sprzęt dość popularny, zwłaszcza w netbookach, niby pod Win 7, nawet
> przyzwoite punkty 3,59 tam pokazuje, powinien więc jako biurowo
> multimedialny wystarczyć w zupełności, a wygląda to tak:
> - czas instalacji czegokolwiek nie do wiary jak długi - głupi Office
> Standard z pół godziny, aktualizacje cały dzień;
> - sam system jakoÅ› chodzi
> [...]

APU AMD C60 ma wydajność porównywalną z jednordzeniowymi Athlonami 64.
Zaletą tego procesora jest niski pobór energii. C2D 2GHz jest prawie
dwukrotnie szybsze. Powyższe nie zmienia faktu że Youtube poprzez Flasha
powinno korzystać z wspomagania sprzętowego karty graficznej(UVD3) i nie
sprawiać problemu nawet w HD.

--
Piotr Borkowski