[WINNT] Win 8 Customer Preview - do kiedy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 8 Customer Preview - do kiedy?
From: "Janusz P." <J@P.com>
Date: Sun, 18 Aug 2013 20:22:29 +0200
Mam płytkę instalacyjną z Windows 8 Customer Preview
wypaloną w marcu 2012 r. Wtedy zainstalowałem go
na chwilę podając moje dane przy instalacji.
Teraz zainstalowałem go ponownie, instalacja przebiegła
bez problemu. Aktywacji w tej chwili nie da się zrobić,
ale wyświetla się informacja, że należy spróbować później.
Nie wyświetla się natomiast żadna informacja o konieczności
aktywacji w ciągu 30 dni lub tp.
W związku z tą instalacją otrzymałem e-mail z Microsoftu
mający na celu zweryfikowanie mojego adresu e-mail.
Żadnych innych informacji w nim nie było.

Mam w związku z tym 2 pytania:
- do kiedy można legalnie używać tej wersji systemu?
- do kiedy można ją aktywować?

W Googlach są takie informacje, ale odnośnie wersji
Release Preview, a to nie jest to samo (chyba).

Pozdrawiam
Janusz