Re: [WINNT] Mam się przejmować, czy panikuję ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam się przejmować, czy panikuję ?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 2 Aug 2013 08:08:41 +0000 (UTC)
Dnia 01.08.2013 Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl> napisał/a:

> ATPO: Nie znam żadnego konsolowego czytnika pod Windows :-P

Nie pod Windows ma być. Nagłówki Waćpan obejrzyj.
A slrn owszem, ma port windziany. Więc już znasz.

> a) Marek Tomasz G.  pisał z Google a nie z czytnika, o ile się nie mylę,
> więc na łamanie raczej wpływu nie miał

Miał. Mógł częsciej używać małego palca prawej
ręki...

> b) u mnie w źródle pokazuje połamane. TB nadgorliwie łamie źródło czy
> jednak jest połamane?

... bo akapity owszem, połamał.

U mnie slrn też pokazuje połamane. Ale jak chcę odpisać, to nie
mogę sobie wykasować szybciutko zbędnych linii, tylko trzeba się
pieścić z kasowaniem fragmentów (zdań).

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.