Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst
From: "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 2 Aug 2013 04:41:34 +0200
Quoted:
Grzegorz Niemirowski (gnthexfiles@poczta.onet.pl) in
news:ktesar$945$1@news.icpnet.pl

OE wstawia sygnaturkę w drugiej linii. Nie wygląda to dobrze, bo
wtedy nie  ma odstępu pomiędzy tekstem a sygnaturką. Dlatego OEPT
wstawia dodatkową  linię. Ale nie bardzo ma jak sprawdzić, czy już
taką linię wstawił dla  edytowanych wiadomości z Kopii roboczych.
Dlatego sprawdza po tytule. Jeśli  jest wpisany, to nie dodaje tej
pustej linijki.

Aha. Adres odbiorcy chyba też sprawdza.

A gdyby to nie był problem dla Ciebie, czy mógłbyś sprawić, żeby w
oknie  edycji maila wstawiała się pusta linijka pomiędzy "Subject:"
a pierwszą  linijką cytatu?

Tak właściwie, to nie trzeba w tym celu wprowadzać nowej funkcji do
programu. Wystarczy, że zdefiniujesz sobie wrotkę zawierającą taką
pustą  linijkę.

No tak. Zrobiłem sobie już superwrotkę wszystkomającą. ;)
Teraz widzę, że sam taką linię kiedyś dodałem we wrotce dla newsów.

MSz