Re: [WINNT] Mam się przejmować, czy panikuję ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Mam się przejmować, czy panikuję ?
From: Łukasz 'Maly' Ostrowski <l3vi4than@gmail.com>
Date: Fri, 2 Aug 2013 12:56:50 +0200
On Fri, 02 Aug 2013 12:19:37 +0200, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> Ale u mnie w źródle są linie połamane. Ciekawe....

Oj tam ciekawe od razu:
1. Header z orginalnego postu:

2. http://en.wikipedia.org/wiki/Quoted-printable

3. "Lines of Quoted-Printable encoded data must not be longer than 76
 characters. To satisfy this requirement without altering the encoded
text, soft line breaks may be added as desired. A soft line break
consists of an "=" at the end of an encoded line, and does not appear
as a line break in the decoded text."

4. Przykładowy-soft-line-break z orginalnego postu:
Witam serdecznie. Od 20 lat pracuje jako administrator sieci komputerowej
o=
raz wdro=BFeniowiec.  Wsp=F3=B3pracuj=B1c z dostawcami oprogramowania
zapew=

Jasne? ;-).

--
Pozdrawiam,