Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Sat, 3 Aug 2013 03:48:52 +0200
Grzegorz Niemirowski in news:kth992$5ut$1@news.icpnet.pl
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
alez bardzo wiele, lady odkrywane i przesmyki rozliczne,a pozyteczne i
skracajace podroze
Rzadko przypadkiem.

ale jednak; ladow nie ma znow tak duzo, wiec liczba przypadkowych okryc jest
znaczaca; ze nie wspomne o przesmykach tak zwanych.

Tak samo błędy rzadko się same naprawiają, z reguły potrzeba dokładnego
opisu kiedy błąd występuje i analizy. A przez rok
nic od  Ciebie w tym temacie nie dostałem.

bardzo mozliwe, ze pisalem 2 razy, a juz z pewnoscia raz i to w czasie, gdy
korespondowales grupowo, wiec doszedlem do wniosku, ze problem srednio
obchodzi autora,skoro wisi i wisi bez odzewu.
I nie musi.
A dokladny opis, kiedy wystepuje blad jest taki: oe ptool ver. 4.5, np.
przed chwila na 7 otworzen i zamkniec - 2 razy powiodlo sie bez problemu, oe
ptoola nie musialem ubijac. Zadnych niezwyklych okolicznosci towarzyszacych
nie widze, tak bylo na tym moim laptopie rowniez przy poprzedniej instalacji
xpsp3, tak jest przy obecnej i tak jest na pewnym pececie takze z xpsp3.
zamiana na 4.4 likwiduje klopot.

I jeśli Ci nadal nie działa,
to nie wiem  co mam z tym zrobić.

pewnie ma alergie na mnie, skoro wszystkim dziala ok. A pewnie dziala, bo
nie widze podpinania sie pod temat glosow potwierdzajacych.