Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] OE PowerTool - znikający tekst
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Tue, 6 Aug 2013 05:01:04 +0200
Grzegorz Niemirowski in news:ktippg$5ja$1@news.icpnet.pl
1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
bardzo mozliwe, ze pisalem 2 razy, a juz z pewnoscia raz i to w czasie,
gdy korespondowales grupowo, wiec doszedlem do wniosku, ze problem
srednio obchodzi autora,skoro wisi i wisi bez odzewu.
I nie musi.
Gratuluję wyciągania wniosków.

za brak reakcji autora: chocby "przyczyny nie znam" - placi sie jednym z wnioskow ekstremalnych :)

Dzięki, ale niestety taki opis nic nie wnosi, nie ma w nim żadnych
informacji naprowadzających na przyczynę błędu.

z problemami z softem tak to niestety (dosyc) czesto bywa.

Ta wersja 4.5 to
rozumiem,  że to ta ze środy?

a ja wiem, czy ze srody....
po prostu dosyc dawno temu meczylem o power toola dla gmaila (ssl) - rowniez dosyc dawno temu dales mi link
piszac, ze to wersja 4.5 i ze ta dziala z ssl (zdaje sie, ze dopiero co ja
wykonales). Po rozpakowaniu (byl to zdaje sie zip) katalog w nazwie zawieral
"4.5" i tak u mnie pozostal na wieki wiekow.