[WINNT] Windows 7 i problemy z aktualizacją

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 i problemy z aktualizacją
From: GAD Zombie <gad@bez.spamu.pl>
Date: Sun, 21 Jul 2013 22:55:47 +0200
Witam

Posiadam na netbooku (Asus) W7 od jakichś 3 lat. Zawsze działał bez problemów. Obecnie ma jakieś dziwne kłopoty z aktualizacją. Ściągnął sobie jakieś poprawki, w tym Service Pack 1 i próbuje to zainstalować od kilku dni - sam. Po zamknięciu systemu za każdym razem męczy się dobre pół godziny, potem przy uruchomieniu też męczy, a na koniec pisze, że nie dał rady (oczywiście żadnych sensownych komunikatów) i cofa aktualizację. I potem znowu to samo. Już mnie to męczy. Ściągnąłem SP1 ze strony Microsoftu i właśnie leci, ale widzę, że znowu męczy, progressbar stoi od 15 minut bez ruchu, więc pewnie znowu się nie uda. Ściągnąłem też jakiś program, który MS polecał, że pomoże na nieudane poprawki. Napisał, że coś zainstalował, ale poprawka o tym numerze nadal się chce instalować jeszcze raz. Co się z tym cholerstwem stało? Już mnie szlag trafia, bo się nie da na tym nic robić przez te jego marudzenia. Ktoś się spotkał z takim zachowaniem? Mam wrażenie, że problemy się zaczęły po zainstalowaniu Windows Essentials, ale to może być zbieg okoliczności.

pozdrawiam
G.