[WINNT] W8 - dziwne zachowanie systemu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] W8 - dziwne zachowanie systemu
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 18 Jul 2013 09:49:29 +0200
Napisałem sobie .bat restartujący proces SetPoint'a (driver Logitech'a szwankuje pod W8 i czasem trzeba go restartować). Gdy uruchamiam skrypt, to pojawia się czarne okno na chwilę (ok 1s) z informacjami o realizacji zadań. No i fajnie. Tylko dlaczego co pewien czas czcionka w tym oknie się zmienia? Przez miesiąc, dwa to okno miało czcionkę jaką wybrałem, potem wymiary okna (i czcionki) robią się wielkości znaczka pocztowego a w dniu dzisiejszym przybrało trzeci wariant wielkości. Nie przeszkadza mi to bo i tak nigdy nie czytam komunikatów w tym oknie lecz intryguje mnie powód takiego zachowania.

Inne okno tego typu (np. przy poleceniu cmd) raczej nie dysponuje taką "inteligencją" i nie zmienia spontanicznie swoich parametrów. Przynajmniej nie zauważyłem tego jeszcze.

--
Pozdrawiam
Marek