[WINNT] Windows 7, klawiatura, problem z wpisywaniem polskich znaków

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7, klawiatura, problem z wpisywaniem polskich znaków
From: "Grzegorz B." <nospam@nospam.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 12:36:36 +0200
Witam

Co jakiś czas, ok raz dziennie, siada mi układ klawiatury na PC z Windows 7. Objaw jest taki, że nie daje się wprowadzić polskich znaków kombinacją Alt+znak. Ale uwaga, zauważyłem, że działa wtedy kombinacja Ctrl+Alt+znak. Może ktoś przerabiał ten temat? Nie jest to oczywiście kwestia przełączenia układu (zresztą, zainstalowany mam tylko "Polski programisty"). Nie udało mi się skorelować momentu pojawienia się problemu z jakąś konkretną czynnością (np. przypadkowym wciśnięciem jakiejś kombinacji klawiszy - chociaż nie wykluczam tego). Strasznie upierdliwy problem. Na razie nie znalazłem innego sposobu niż restart systemu.

Pozdrawiam
Grzegorz

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>