Re: [WINNT] Windows 7, klawiatura, problem z wpisywan

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7, klawiatura, problem z wpisywan
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 15:59:32 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Grzegorz
B. raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam

> Co jakiś czas, ok raz dziennie, siada mi układ klawiatury na PC z
> Windows 7. Objaw jest taki, że nie daje się wprowadzić polskich znaków
> kombinacją Alt+znak. Ale uwaga, zauważyłem, że działa wtedy kombinacja
> Ctrl+Alt+znak.
> Może ktoś przerabiał ten temat? Nie jest to oczywiście kwestia
> przełączenia układu (zresztą, zainstalowany mam tylko "Polski programisty").
> Nie udało mi się skorelować momentu pojawienia się problemu z jakąś
> konkretną czynnością (np. przypadkowym wciśnięciem jakiejś kombinacji
> [...]

Moja rada być może jest trochę "od czapy", ale zauważyłem,
źe często zamiast restartu wystarczy przelogować się. Jeśli to zadziała
(oczywiście jedynie jako proteza rozwiązania problemu),
to przynajmniej zaoszczędzisz trochę czasu.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/