Wydajno�� Win7 na zewn�trznym dysku USB3.0?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Wydajno¶æ Win7 na zewnêtrznym dysku USB3.0?
From: "michalek" <m.michales@gmail.com>
Date: Fri, 12 Jul 2013 09:50:42 +0200
Z opisów wynika, ¿e mo¿na zainstalowaæ Win7 na zewnêtrznym
dysku pod³±czonym przez USB i to dzia³a.

Poniewa¿ chcia³bym u¿ywaæ s³u¿bowego laptopa do prywatnych celów
nic nie modyfikuj±c w zapisach na dysku/systemu przysz³a mi my¶l
aby zainstalowaæ Win7 na dysku zewnêtrznym w kieszeni z USB 3.0
(laptop ma z³±cze 3.0).
Czy macie jakie¶ w³asne do¶wiadczenia i podzielicie siê nimi?
1. czy wydajno¶æ takiej konfiguracji wyra¼nie spada czy "akceptowalnie"
(zak³adam, ¿e na zewnêtrznym dysku mam wszystko czyli system,
programy, dane)
2. czy elektronika komputera nie ucierpi (d³ugotrwa³e obci±¿enie
portu USB pr±dem do zasilania dysku) niby USB 3.0 to ju¿ du¿a
wydajno¶æ pr±dowa ale jak jest w praktyce nie wiem
3. jakie¶ inne problemy/przeszkody których nie przewidzia³em?

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>