Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Zocha" <user@computer.com>
Date: Fri, 21 Jun 2013 20:21:41 +0200
Mam prośbę do osób dyskutujących tutaj o maszynie wirtualnej.
Gdzie mogłabym znaleźć opis możliwie najprostszej maszyny
wirtualnej do zastosowania pod Windows 7 Prof. 64-bit.
Do dyspozycji są płytki i licencje (niestety OEM) Windows 98
i Windows XP Pro.
Maszyna służyłaby przede wszystkim do zainstalowania sterownika
i oprogramowania do starego skanera i ewentualnie do korzystania
z OE6.
Chodzi o opis dla osoby całkowicie początkującej w tej sprawie.

W Windows 7 masz już wbudowane oprogramowanie wirtualizacyjne, o nazwie VirtualPC. Możesz sobie tam wrzucić maszynę z Windows XP. Microsoft udostępnia ją pod adresem http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/products/features/windows-xp-mode Co do skanera, to nie daję gwarancji, że będzie działać pod VirtualPC, trzeba by sprawdzić. Jak nie zadziała, to można próbować pod VMware albo VirtualBox, tylko tam trzeba albo mieć swoją instalkę XP albo pomęczyć się z uruchomieniem XP Mode.

Bardzo dziękuję. Co do instalki XP, to jak pisałam, jest płytka, ale licencja
jest OEM, więc nie wiem czy się nadaje. Ponadto pomyliłam się, to jest
Win XP Home, nie Pro. Ale to chyba nie ma znaczenia.

Pozdrawiam
Zocha