Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeniesienie poczty Win XP -> Win 7 ?
From: "Zocha" <user@computer.com>
Date: Fri, 21 Jun 2013 18:50:58 +0200
Natomiast w wyniku importu folderu Outlook Express z plikami .dbx
powstał folder a mailami, tyle że mają one nazwy złożone z liter i cyfr.
O tym od kogo jest dany e-mail, jaki jest temat i kiedy został przysłany
można się dowiedzieć dopiero po jego otwarciu.
Nie wiem czy ja coś źle zrobiłam, czy taka jest uroda tego rozwiązania.
Jednak to moja wina, bo nie doprowadziłam sprawy do końca.
Wystarczyło pliki .eml z powyższego folderu przeciągnąć do okna poczty
WLM, na przykład do folderu Skrzynka odbiorcza lub innego specjalnie
utworzonego i otrzymuje się postać jak w OE6 czyli od kogo, temat
i data oraz ewentualnie jeszcze inne kolumny.

Pozdrawiam
Zocha