Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Wed, 12 Jun 2013 15:36:38 +0000 (UTC)
xcpy <xcpy@xcpy.xcpy> wrote:

> Napisalem, ze wlasnie w te 15-30 minut system jest juz ze sterownikami.
> Ew. aktualizacje dociagaja sie juz same "po wszystkim".

Niech Ci będzie. W obrazie sprzed pół roku zintegrowane już masz
sterowniki do każdego sprzętu jaki istnieje obecnie w najnowszych
wersjach.

> BTW:
> Wiesz ile aktualizacji wychodzi co miesiac np. do takiego XP?
> Na tyle malo, ze bardzo szybko zostaja zainstalowane.
> Aktualizacje do innych programow (acrobat reader, pdfcreator, itd.)
> wychodza niezbyt czesto a i nawet jak user bedzie mial
> acrobata 11.0.2 a nie 11.0.3 to chyba nic groznego...

To zależy czy uważasz za groźną potencjalną możliwość instalacji malware
bez wiedzy użytkownika po wejściu na dowolną stronę www.

> Eh, to nie bajka - chyba nie zrozumiales idei -
> - taki obraz jest _jeden_ i przerzucam go na kilka
> bardzo roznych sprzetowo komputerow.
> Zaoszczedza to mnostwo czasu - zwlaszcza jak nie zarabia sie na tym :).

Rozumiem właśnie ideę i wiem że 15-30 min jest sporym podkolorowaniem.
EOT z mojej strony.

--
Piotr Borkowski