Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo Essential G580 1000M
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Mon, 10 Jun 2013 14:33:09 +0200
jest dostosowany do sprzętu. Natomiast w tym konkretnym przypadku (współczesny komputer, w dodatku laptop kontra kilkunastoletni system) byłaby to rzeźba w miękkiej substancji, począwszy od walki z trybem AHCI a

AHCI kiedys byl problemem.
Obecnie to bardzo powszechne zagadanienie, zwlaszcza w przypadku XP.

skończywszy na próbach dopasowania sterownika do karty Wi-Fi (producenty lubią montować w obrębie tego samego modelu "randomowe" moduły) bez

Dlatego na stronie koknretnego modelu laptopa
na ogol masz kilka roznych paczek do wifi (intel, atheros, relatek, ...)
i sam musisz wybrac odpowiednia "bo wiesz", albo metoda "prob i bledow".

gwarancji końcowego sukcesu. W dodatku dla XP nawet z SP3 jest w tej chwili grubo ponad setka aktualizacji krytycznych i drugie tyle serwispacków do tych poprawek, o aktualizacjach opcjonalnych już nie wspominając.

Ale jaki to problem?
Googli nie masz? A stary, poczciwy HFSLIP?
ZTCW ow projekt dla XP i Office 2003 jest nadal "wspierany".

doświadczenia wiem, że czasowo w jeden wieczór się tego nie ogarnie (ostatecznie są też inne obowiązki, choćby rodzinne), a jeśli ktoś twierdzi inaczej, to po prostu nie wie, o czym mówi.

Nie obrazaj ludzi, bo ...wydaje Ci sie, ze wiesz o czym mowisz :).

"XP" stawialem na roznych sprzetach
i zajmowalo mi to 15-30 minut.
Raz "zawiesilem sie" na godzine-dwie,
bo laptop byl stary (10-15 lat) i mial innego-niz-dotychczasowe HALa.
Ale juz wiem i kolejnym razem sie nie zawiesze :).

Piszac "XP" mam na mysli:
XP z aktualizacjami do maja 2013 + dotnet 1,2,3,4 + aktualizacje,
sliverlight, directx, java, flash, kodeki, 7zip, acrobat, daemon,
nero, office / libreoffice, pdfcreator, gg, skype, inssider,
firefox + dodatki, thunderbird, itd...
Pisalem z pamieci, wiec pewnie cos pominalem.

Nie pracuje i nigdy nie pracowalem w helpdesku -
- jest znacznie gorzej - rodzina mnie wykorzystuje :).
Jestem strasznie leniwy i jak instalowalem Windowsa kolejnej ciotce
wkurzylem sie z deka i poszukalem na googlach
jak kolejnym razem zrobic to max w 30 minut a nie w 4-8h
(w zaleznosci od szybkosci komputera).

Da sie.
Nawet w 30 minut na wolnych, 10-letnich laptopach.
I naprawde - wiem o czym mowie :).