Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 15:47:34 +0100
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:51b56052$0$1447$65785112@news.neostrada.pl...
Do tego, co pisze wikipedia, wersja free ma do 10 kompów. A skoro
procedura dodaje dany komp do mojego konta, to pewnie te 10 liczone jest
właśnie na liczbę dodanych.
a jak wyobrazasz sobie inne liczenie? <rs>
No TV akurat liczy liczbę pomagaczy. W najtańszej wersji mogę pomagać 100000000000000000000 osób, tylko 1 osobie na raz.

ni cholery nie rozumiem co tu chciales przekazac o tv

zdecyduj sie czy uzywasz tego 'komercyjnie' i poswiecenie 30 sekund na
podlaczenie do klienta jest problemem czy uzywasz na tyle rzadko

"żebym nie musiał płacić 110zł miesięcznie. Bo, przynajmniej na razie,
używam tego na tyle sporadycznie, że nie zarobi na siebie."

bo jak narazie to robi sie coraz ciemniej...