Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Mon, 10 Jun 2013 17:33:45 +0200
W dniu 10.06.2013 16:20, rs pisze:
On 6/10/2013 1:12 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:> W dniu 09.06.2013
22:44, rs pisze:
 > No ale muszę tam być, nie?
nie musisz. mozesz podac uzytkownikowi namiar na wlasnie utworzone konto
i on sam dokonuje dodania komputera.

tak, ale to wymaga umiejętności, a także instalowania w zasadzie backdora w systemie.

 > No TV akurat liczy liczbę pomagaczy. W najtańszej wersji mogę pomagać
 > 100000000000000000000 osób, tylko 1 osobie na raz.
i zapewne bedziesz pomagal tylu osobom.

Nie, chodziło mi o schemat. Na pewno pomagam więcej niż 10 komputerom.

rozumiem, ze szukasz dziury w calym. wiec powodzenia. <rs>

Nie. Szukam narzędzia jak TV quicksupport, ale opartego o darmowy albo własny serwer, żebym nie musiał płacić 110zł miesięcznie. Bo, przynajmniej na razie, używam tego na tyle sporadycznie, że nie zarobi na siebie.

--
Przemysław Adam Śmiejek