W dniu 10.06.2013 15:14, Grzegorz Niemirowski pisze:
xcpy <xcpy@xcpy.xcpy> napisał(a):
A nie jest tak, ze wejscie na zdalny pulpit wylogowuje lokalnie
zalogowanego uzytkownika?
(w skutek czego uzytkownik nie wie co sie dzieje,
czy juz moze sie zalogowac ponownie, itd.)
Przemek nie napisal tego wprost,
ale wydaje mi sie, ze on szuka takiego narzedzia,
ze uzytkownik bedzie widzial co aktualnie dzieje sie na pulpicie.
Czyli RDP raczej odpada.
Napiszę n-ty raz: znam ograniczenia RDP. Zadałem pytanie, bo Przemek nie
napisał niczego wprost.
Wydawało mi się, że jak napiszę że ma działać jak TeamViewer
QuickSupport to wystarczy. No ale już sprecyzowałem jak ma działać. I
tak, user również współpracuje. Bo dzwoni np. księgowa, że nie radzi
sobie z Płatnikiem. Można do niej pojechać i stracić pół dnia, a można
pokazać jej zdalnie w 5 minut.
Brak wylogowania jest w Windowsach z rodziny Server oraz przy Pomocy
zdalnej.
Niestety Pomoc zdalna odpada, bo większość systemów to jest Windows XP
HE albo ewentualnie Seven Home Premium.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)
|