Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzaje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzajem "nie widziały".
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 13:07:18 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Anerys
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
> mn.f85f7dd578fe39ad.84011@zax.pl">news:mn.f85f7dd578fe39ad.84011@zax.pl...

> No i gitara :) A i w archiwum zostanie, co by było na okoliczność przyszłych
> zapytań :)
> Widocznie jakiś niuans, z którym nie poradził sobie tamten, a ten dał radę.

Dzięki jeszcze raz.
Ulżyło mi, że kierunek mojego myślenia okazał sę właściwy,
no i może nie jestem aż takim tępakiem jak przez chwilę sądziłem.
:)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/