Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzaje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzajem "nie widziały".
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 01:35:14 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Anerys
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości
> mn.eb027dd59197b2a6.84011@zax.pl">news:mn.eb027dd59197b2a6.84011@zax.pl...

> Obiecałem, dotrzymałem :) Dziękuję przy okazji za wyrażenie wątpliwości
> wszystkim, którzy je zgłosili, dzięki temu dokładniej wiedziałem, co
> sprawdzić, wątpliwości rzeczywiście, trochę się zmaterializowały, więc
> wiedziałem, co obejść - i wiadomo już co :)
> Oczywiście, aktualne jest zastrzeżenie, że nie może być na partycji, skąd
> zabieramy literkę, żadnych dowiązań, typu np. z konfigu jakiś program trzyma
> [...]

Dzięki, poradziłem sobie przy pomocy bardziej skutecznego narzędzia,
a mianowicie programu "Home Ftp Server"
http://downstairs.dnsalias.net/homeftpserver.html
Windows Eksplorer łyknął skrót bez zająknięcia - wte i wewte :)

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/