Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzaje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak położyłem obok siebie dwie Windy XP tak, aby się nawzajem "nie widziały".
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 11:33:36 +0200

Użytkownik "PureNick" <ibozaurCTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości mn.f85f7dd578fe39ad.84011@zax.pl">news:mn.f85f7dd578fe39ad.84011@zax.pl...
Chyba, że masz udostępnianie zasobów poza swoje otoczenie - wtedy FTP wydaje się być lepszy. Jeśli maszyna z serwerem stoi za NAT, to tylko tryb pasywny
i przekierowanie na routerze.

Dzięki, poradziłem sobie przy pomocy bardziej skutecznego narzędzia,
a mianowicie programu "Home Ftp Server"
http://downstairs.dnsalias.net/homeftpserver.html
Windows Eksplorer łyknął skrót bez zająknięcia - wte i wewte :)

No i gitara :) A i w archiwum zostanie, co by było na okoliczność przyszłych zapytań :)
Widocznie jakiś niuans, z którym nie poradził sobie tamten, a ten dał radę.

Pozdruffka

Też :))