Re: [WINNT] Czym sprawdzić błędy na pendrive?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym sprawdzić błędy na pendrive?
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Fri, 31 May 2013 10:41:25 +0000 (UTC)
Dnia 31.05.2013 Anerys <spam.nie.jest@spoko.pl> napisał/a:

> Kupno nowego, serio. Czwórki kosztują nikłe pieniądze, nie opłaca się

Otóż to. Chyba, że bardzo nisko wyceniasz swój czas,
albo wyłącznie hobbystycznie (tylko właściwie po co?).

> Znalazłem w normalnym sklepie za 39PLN, a na Allegro nawet za 19.90, za 4GB
> właśnie. IMHO taniej, niż później ewentualny koszt odzysku...

39 zł? Drogo jak zbój. 29,99 zł dałem za 16 GB pena Verbatim
w najzwyklejszym "stacjonarnym" Leclercu.

O, taki:
http://www.hiperpromo.pl/promocja_eleclerc-verbatim_pinstripe_pendrive_1600_gb-6931580.html

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.