Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 16 May 2013 15:16:18 +0200
Dnia Wed, 15 May 2013 21:36:45 +0200, PureNick napisał(a):

> Miałem na myśli właśnie taką jakby "bezobsługowość",
> to znaczy ustawienie na stałe ścieżki do plików na FTP
> i synchro 2 razy dziennie, a przy obecnych łączach to może być
> wygodniejsze (a nawett szybsze) niż pendrive.

Po pierwsze - ową synchronizację trzeba jakoś wywołać. I cała bezobsługowość
idzie sobie trochę pospacerować. :D

Po drugie - wcale nie jest powiedziane, że w danej lokalizacji (dom) możliwe
jest postawienie serwera FTP / możliwe jest podłączanie się do FTPa (praca).
To samo zresztą dotyczy Dropboxa, choć sam to rozwiązanie polecałem. :)

[ Facet chcący zaciągnąć dziewczynę do łóżka jest gotów na każdą podłość,  ]
[ byleby osiągnąć cel. Przebić go może tylko kobieta chcąca zaciągnąć      ]
[ faceta przed ołtarz.                               (Peppone, JoeMonster) ]