Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: PureNick <ibozaurCTRL+X@zax.pl>
Date: Wed, 15 May 2013 21:36:45 +0200
kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie
Przemysław Ryk raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:

> W zasadzie można tyle tylko, że Dropbox (lub inne tego typu rozwiązanie)
> jest w większym stopniu bezobsługowe. Jak się bawić codziennie (przynajmniej
> dwa razy) z przepychaniem danych via FTP, to już chyba lepiej się
> zainteresować wersją portable / nosić profil Thunderbirda na przenośnym
> dysku.

Miałem na myśli właśnie taką jakby "bezobsługowość",
to znaczy ustawienie na stałe ścieżki do plików na FTP
i synchro 2 razy dziennie, a przy obecnych łączach to może być
wygodniejsze (a nawett szybsze) niż pendrive.

--
http://ibozaur.w.zax.pl/