Re: Zakup Windows 7

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Fri, 19 Apr 2013 12:39:25 +0200

> Widocznie są to wersje nie do końca legalne, bądź też wersje Upgrade.

Wlasnie dlatego o to pytam, bo wydaje sie to bardzo dziwne.

> No właśnie to zależy, czy ten sprzęt jest.

To znaczy?
Zdawalo mi sie, ze Windows OEM kupuje sie razem ze sprzetem w sklepie.
Jak zmieniam sprzet, to Windows tez przestaje byc legalny na nowym.
Jesli mialbym kupic sam Windows OEM to do jakiego sprzetu bylby
przypisany? Jesli dobrze mysle, to chyba nie ma takiej mozliwosci, zeby
byl legalny.

> http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions

Moglem sam na to wpasc ;)

> Nie napisałeś co dokładnie przez to rozumiesz, ale większości ludzi
> wystarczy Home Basic.

Lubie czasem poustawiac wszystko po swojemu i nie lubie, jesli system
cos ogranicza dlatego, ze jest w jakiejs tanszej wersji. Faktem jest, ze
wiekszosc na nim mi wystarczy, ale np. wyczytalem na powyzszej stronie,
ze tryb Windows XP jest dostepny od wersji Professional w gore.
I tu rodzi sie nastepne pytanie. Czy ten tryb XP jest naprawde taki
dobry? Faktycznie dzieki niemu starsze aplikacje uruchamiaja sie
normalnie w W7? Wiem, ze niektore programy w W7 nie dzialaja i tyle. Czy
tryb XP to rozwiazuje czy tez nie zawsze? Nigdy nie widzialem tego w akcji.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/