Re: Zakup Windows 7

Autor: pueblo <nomail_at_nomail.pl>
Data: 20 Apr 2013 17:49:41 GMT

Witaj GAD Zombie, 19 kwi 2013 w news:kkr71n$b2r$1_at_opal.futuro.pl
napisałeś/aś:

> Lubie czasem poustawiac wszystko po swojemu i nie lubie, jesli
> system cos ogranicza dlatego, ze jest w jakiejs tanszej wersji.

Podejrzewam, że jak coś sie nie da ustawić w home, to znajdzie sie jakis
zew. darmowy program, który zrobi to samo.

> XP jest naprawde taki dobry? Faktycznie dzieki niemu starsze
> aplikacje uruchamiaja sie normalnie w W7? Wiem, ze niektore programy
> w W7 nie dzialaja i tyle. Czy tryb XP to rozwiazuje czy tez nie
> zawsze? Nigdy nie widzialem tego w akcji.

Inni już wyjaśnili wszystko - ja nie używałem stricte Xpmode, ale jeżeli
różni się od XP zainstalowanego w powiedzmy VPC 2007 tym, że aplikacje
działaja na pulpicie hosta, to ten sam efekt daje unity mode w VMware
Player