Re: Zakup Windows 7

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 19 Apr 2013 13:46:02 +0200

Użytkownik GAD Zombie napisał:

> Wlasnie dlatego o to pytam, bo wydaje sie to bardzo dziwne.

> To znaczy?
> Zdawalo mi sie, ze Windows OEM kupuje sie razem ze sprzetem w sklepie.
> Jak zmieniam sprzet, to Windows tez przestaje byc legalny na nowym.
> Jesli mialbym kupic sam Windows OEM to do jakiego sprzetu bylby
> przypisany? Jesli dobrze mysle, to chyba nie ma takiej mozliwosci, zeby
> byl legalny.

Musi być koniecznie Windows 7? Bo w przypadku Windows 8 możesz normalnie
kupić wersję OEM i korzystać z niej w ramach Licencji na użytek
osobisty. W przypadku W7 na użytek osobisty musi być kupiona pełna
wersja detaliczna. OEM możesz jedynie kupić w celu użycia go w
zbudowanym dla klienta zestawie komputerowym. W ogóle najlepiej
przeczytaj to[1] i to[2].

1.
http://www.microsoft.com/OEM/pl/licensing/sblicensing/Pages/licensing_faq.aspx#faq2
2.