Re: czym znalezc pliki o zblizonych nazwach...

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sun, 07 Apr 2013 15:26:11 +0200

> Może powiedz więcej o tych plikach, bo ogólnie ten problem wcale nie jest
> taki prosty z algorytmicznego punktu widzenia.

Ten przykład, który podał - jest prosty.

> Pamiętaj, że jeśli jeden plik
> ma tyle samo wspólnych wyrazów co drugi, a drugi tyle samo co trzeci, to
> wcale nie musi oznaczać, że trzeci będzie miał tyle samo, co pierwszy.
> Możesz też grupować według określonej liczby tych samych wyrazów, ale wtedy
> będziesz mieć jeden plik w wielu grupach.

Długość napisów (nazw plików) nie ma znaczenia - grupuje się po podanych
fragmentach.

> Tak czy siak dostaniesz w wyniku
> coś, co nie koniecznie musi być bardziej uporządkowane od danych
> wejściowych.

To prawda, jeśli dla podanego przykładu wprowadzę jako filtr Kowal - to
uzyskam to co na wejściu.

> Więc "oskryptować jakoś" to wcale nie jest proste jeśli nie ma
> się konkretnego algorytmu.

Odwracasz role, algorytm jest jeden, ten który go wykorzystuje musi myśleć
(wiedzieć) co robi. z mojego doświadczenia wynika, że samo programowanie to
pestka w porównaniu z energonomią i zapewnieniem idiotoodporności (głupi
przykład - co by przy błędach nie pozwalać na Enter, Enter...)

--
Artur
0 weeks 1 day 9 hours 36 minutes 24 seconds and 444 milliseconds.