Re: Przeniesienie Program Files, Users, i... Windows na innÄ… partycje

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 06 Apr 2013 16:15:39 +0200

> Możesz wykorzystać softlink. Harlink nie, bo on nie jest tym, co myślisz.
> Tylko pozostaje pytanie co zrobisz z oryginalnymi folderami.
hardlinki odnoszÄ… siÄ™ do fizycznego dysku, nie da siÄ™ w tym wypadku.
> Windows nie ruszysz, bo jest w użyciu, z Users może być podobny problem.
> Users można by zostawić, a podlinkować poszczególne katalogi domowe,
> zmieniając w trakcie konto, żeby nie przenosić katalogu aktualnie
> zalogowanego użytkownika.

Reszta prócz katalogu 'WINDOWS' można. Trzeba tylko pamiętać, że
aktualizacje systemu są w nim zapamiętywane (co jest k. bardo nie na miejscu).
Może wyjaśnię (znów ktoś się czepi), każda aktualizacja produkuje w katalogu
WINDOWS katalog z plikami, które mają mu służyć do odinstalowania poprawki.
Jeśli dany system działa przez dłuższy czas nazbiera się tego w cholerę.
Co się stanie jeśli miejsca braknie (pytanie retoryczne)?

--
Artur
0 weeks 0 days 10 hours 25 minutes 29 seconds and 879 milliseconds.