Re: Czym otworzyć plik .vcf ?

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sat, 06 Apr 2013 17:05:40 +0200

W dniu 2013-04-06 15:51, Ella pisze:
> Dlaczego na POLSKICH grupach zakłada się z góry, że ten kto pyta jest
> idiotą? To takie leczenie własnych kompleksów czy ogólnie panujące chamstwo?

Czasami zakłada się, jeśli pytający nie poda(ł) wszelkich informacji i
okoliczności wystąpienia problemu (oraz środków jakie powziął, by go
wcześniej rozwiązać).

K.

PS: Nie wiem z jakiego programu do odczytywania VCF-ów korzystałaś, bo u
każdego użytkownika Google może zwracać inne wyniki, ale dobrze VCF-y
obsługuje program pocztowy Mozilla Thunderbird. Zawsze można go pobrać w
wersji "portable" (niewymagającej instalacji) i otworzyć taki plik (i
ew. go wyeksportować do innego formatu).

--
http://www.krystek.art.pl/