Re: Czym otworzyć plik .vcf ?

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat, 06 Apr 2013 16:04:25 +0200

W dniu 2013-04-06 15:51, Ella pisze:

> "Treść" widziałam od początku - różne litery i cyfry od czasu do czasu
> przeplatane szczątkami treści właściwej.
> O jakim eksporcie piszesz?
>
> Dlaczego na POLSKICH grupach zakłada się z góry, że ten kto pyta jest idiotą?
Tego nie założyłem, nie napisałaś/eś co dalej, to ja założyłem, że to format
XML.
> To takie leczenie własnych kompleksów czy ogólnie panujące chamstwo?
Na to nie odpowiem, jw.

Nie powiem prześlij mi plik - tak dla sprawdzenia. Zawiera jakieś dane,
które powinny być znane tylko Tobie. Z plikiem jest tak jakby dać Ci buzi,
ale przez szybę :)

--
Artur
0 weeks 0 days 10 hours 17 minutes 57 seconds and 441 milliseconds.