Re: Przeniesienie Program Files, Users, i... Windows na innÄ… partycje

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat, 6 Apr 2013 15:17:09 +0200

Piotr C. <piotr_at_mabanana.com.delete.pl> napisał(a):
> Takie zagadnienie - mam wbudowany szybki dysk flash 24GB, który służy
> jako software'owy cache dla dysku magnetycznego, ale nie daje siÄ™
> bootować. Linux widzi go jednak jako /dev/sdb czyli to normalny dysk.
> Wrzucenie truecrypta powoduje bezużyteczność tego cache. Dlatego szukam
> rozwiązania innego: Przerzucić część systemu na flash (nie potrzebuję
> szyfrowania). Pytanie, co i jak przenieść: - Program Files
> - Users (wszystkie app data itp pierdoły, dane i tak są na innej
> partycji magnetycznej) - Windows.... da się to podlinkować?
> W ogóle czy wystarczy soft link (lub hard link)?
> [...]

Możesz wykorzystać softlink. Harlink nie, bo on nie jest tym, co myślisz.
Tylko pozostaje pytanie co zrobisz z oryginalnymi folderami. Katalogu
Windows nie ruszysz, bo jest w użyciu, z Users może być podobny problem.
Users można by zostawić, a podlinkować poszczególne katalogi domowe,
zmieniając w trakcie konto, żeby nie przenosić katalogu aktualnie
zalogowanego użytkownika.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/