Re: Windows 7 - "skanowanie lub naprawa USB"

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Fri, 22 Feb 2013 21:27:16 +0100

Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
>Ale do sedna.
>Wsadzam pendrive - zamiast wyświetlić okno dialogowe co chcę zrobić to
>najpierw okienko że przeskanować pendrive.
>Przeskanowałem. Wyciągnąłem po jakimś czasie.
>Wsadzam znowu i sytuacja się powtarza.... system dla blondynki wie kurde
>lepiej... jak to wyłączyć badziewie?

Jeśli jest to komunikat o możliwym uszkodzeniu systemu plików upewnij się w
devmgmt.msc na zakładce Zasady we właściwościach tego pendriva jest wybrane
szybkie usuwanie. Alternatywnie przed odłączeniem możesz np. wybrać
polecenie Wysuń w menu kontekstowym pendriva w oknie Eksploratora.

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/what-is-user-account-control

--
Piotr Borkowski