Re: Windows 7 - "skanowanie lub naprawa USB"

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Sat, 23 Feb 2013 15:51:10 +0100

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:kg8nrl.po.1_at_pb2004.pl...

> http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows7/what-is-user-account-control

A nie powinno to działać tak, że jak raz pozwolę to po ponownym uruchomieniu
tego samego programu nie powinien już pytać?
U kumpla każdorazowe uruchomienie W7 powoduje pytanie o pozwolenie na
uruchomienie programu iPlus - program do obsługi modemu w PlusGSM startujący
z systemem, niby "nieznany" wydawca.
I tak klika sobie od ponad roku.

Pozdrawiam

--