Zepsułem windowsa - jak naprawić?

Autor: <cucagaboo_at_gmail.com>
Data: Fri, 22 Feb 2013 12:33:11 -0800 (PST)

Witam
Windows 7 32bit:
ostatnia instalacja sterownika lub uaktualnienie uniemożliwia uruchomienie systemu
to mi powiedziało narzedzie naprawy systemu
Jakimś cudem nie mam żadnego punktu przywracania systemu, co mnie bardzo dziwi
Wiem, na 99% jak to się stało:
wyłączyłem (nie usunąłem) w Autoruns jakiś sterownik, czy coś innego zainstalowane przez Deamon Tools
Cholera, byłem przekonany że w razie W jest punkt przywracania
Jak to teraz naprawić? Mam dostęp do tego komputera z bootowalnego Slaxa - mogę wyedytować odpowiedni plik rejestru, czy jakiś inny...sam nie wiem
Tylko pytam was co i jak ?
Problem jest zdiagnozowany tylko nie wiem jak leczyć - instalacja windowsa to ostateczność