Windows 7 - "skanowanie lub naprawa USB"

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Fri, 22 Feb 2013 19:25:34 +0100

Witam

Pomału przymierzam się do przesiadki na Windows 7 64bit. Wroga trzeba poznać
;)
SB Live nie działa to odkryłem że Realtek ALC887 gra niebo lepiej na
słuchawkach Sennheiser HD555 więc i z XP wywaliłem SBLive! - komp
ciągnie..ciągnął by mniej prądu ale dodałem do 8GB RAM. Kamera internetowa
nie działa i nic się nie da zrobić z tym (Logitech QuickCam Messenger)...
stówa w plecy.

Ale do sedna.
Wsadzam pendrive - zamiast wyświetlić okno dialogowe co chcę zrobić to
najpierw okienko że przeskanować pendrive.
Przeskanowałem. Wyciągnąłem po jakimś czasie.
Wsadzam znowu i sytuacja się powtarza.... system dla blondynki wie kurde
lepiej... jak to wyłączyć badziewie?

No i denerwuje mnie podwójne potwierdzanie czy na pewno chcę uruchomić ten
program... czy można ilość tych badziewiastych potwierdzeń, czy jestem
pewien że jestem pewien i czy aby na pewno, wyłączyć? Aby było tak jak na
XP?

Pozdrawiam.

PS. zrobiłem na nowym dysku dwie partycje, na jednej jest ta 7'ka. Czy jak
zrobię klona aktualnej partycji WinXP na drugą partycję na tym nowym dysku
da się zrobić aby był bootmanager? Nie chce mi się reinstalować XP a
chciałbym na okres przejściowy mieć oba systemy. To że można po kolei XP
potem 7 wiem, bo stawiałem.

--
Irokez