Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 20:28:01 +0100

>No to śmiało pytaj o drugą połowę bo nie wiem co może być istotne :-)

>To jest świeża instalacja a więc wersja taka jak wczoraj obowiązywała.
>Pobrałem ją ze stron java.com. W tej chwili komputer tamten mam rozgrzebany
>ale jeśli coś będzie ważne dla ustalenia faktów, to go uruchomię i
>odpowiem.

Chodziło o wersję Javy instalowaną przez ten tajemniczy program. To przecież
ona sprawia problemy.

>Program to soft kalibratora sprzętowego X-Rite ColorMunki Photo. Pod koniec
>instalacji proponuje zainstalować Javę. Wyrażenie akceptacji już 2x
>skończyło się w identyczny sposób: błędy appletu Javy w przeglądarkach aż
>do reinstalacji systemu.

ColorMunki Photo (Windows) 1.1.1 z tej[1] strony? Sprawdziłem na maszynie
wirtualnej. Zainstalowało bez pytania JRE 1.6.16 czyli nie tak starą wersję
jakby wynikało z twojego opisu. W panelu sterowania Javy są widoczne obydwie
wersje, takoż na liście zainstalowanych programów. Applet testowy ze strony,
którą podawałeś działa normalnie w IE. Uruchamia się za pomocą JRE 1.7.

>Nie pomogło :-(

To znaczy?

>Tam mam tylko 1 wersję. Żadnego wyboru.

>Spróbuję.

Pokaż jaki błąd wyskakuje i sprawdź w IE w menedżerze dodatków, która wersja
javy jest ładowana i jej ścieżkę

1. http://xritephoto.com/ph_product_overview.aspx?id=1115

--
Piotr Borkowski