Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 10 Feb 2013 12:57:33 +0100

W dniu 2013-02-10 11:28, Piotr B. (pb2004) pisze:

> Podajesz tylko połowę informacji. :-)

No to śmiało pytaj o drugą połowę bo nie wiem co może być istotne :-)

> Wersja tej Javy i program to jakaÅ›
> tajemnica?

To jest świeża instalacja a więc wersja taka jak wczoraj obowiązywała.
Pobrałem ją ze stron java.com. W tej chwili komputer tamten mam
rozgrzebany ale jeśli coś będzie ważne dla ustalenia faktów, to go
uruchomiÄ™ i odpowiem.

Program to soft kalibratora sprzętowego X-Rite ColorMunki Photo. Pod
koniec instalacji proponuje zainstalować Javę. Wyrażenie akceptacji już
2x skończyło się w identyczny sposób: błędy appletu Javy w
przeglądarkach aż do reinstalacji systemu.

> Jeśli jest to Java od Suna to zawsze (dajmy na to od wersji
> 1.4) można ją było odinstalować w standardowy sposób

Nie pomogło :-(

> lub wybrać w panelu
> sterowania domyślne używane JRE i plugin.

Tam mam tylko 1 wersję. Żadnego wyboru.

> Możesz także spróbować
> programu JavaRa. Potrafi on usuwać JRE od 1.3 wzwyż.

Spróbuję.

--
Pozdrawiam
Marek