Re: win7 problem z DVD SATA

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 22:45:23 +0100

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Też tak zacząłem podejrzewać, ale wątkopodwaca napisał, że problem ten
> nastąpił zaraz po instalacji Windows, jak mniemam - bezbłędnym. Byłby to
> zatem dość dziwny zbieg okoliczności, ale oczywiście warto to sprawdzić,
> np. poprzez próbę zabootowania komputera z CD.

No właśnie, miałem już napęd, który np. w DOSie chodził nawet możliwie, ale
w Windzie albo coś wypierniczał, albo np. meldował płytę kilka minut. Czyli
na podobnej zasadzie instalator mógł jeszcze dać radę, a Szklarnia, która
inaczej maca napęd, miała już kłopoty. Odwrotnie tez bywa, stąd prosta
próba - przypięcie do kompa napędu, o którym stuprocentowo wiadomo, że jest
sprawny, oraz tego podejrzanego w innym kompie, który jest bez zarzutu.
Startnąć z CD może nawet żwawo, ale później może być kłopot. Dlatego
zrobiłbym próbę z podwójną podmianą, oraz z zestawem pytek jedna cacy, jedna
be, żeby zobaczyć, czy temat wywalają obie, czy tylko jedna.