Re: [ot] udostepnienie b.duzego pliku

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun, 10 Feb 2013 13:22:25 +0100

rs in news:2t2eh8p54uc4v55kqkcioakqo49ede073f_at_4ax.com
> takich serwisow jest od pyty, tylko kazdy ma cos. w jednym sie trzeba
> rejestrowac do uploadu, inny ma limity wielkosci pliku uploadu, inny
> pobierania w czasie, albo w wersii darmowej, link do pliku sie
> przedawnia po 15 ns. itp, itd.
> tego, ktory podajesz nie znam, ale zaraz go obczaje, bo dobrze znac.
> <rs>

wetransfer.com - chyba ladnie chodzi, co prawda 1 giga wysylalem mniej
wiecej 50 min, ale UL ode mnie jest taki sobie z vectry... Ale zadzialalo
skutecznie i o to chodzi :).
Minus taki, ze trzeba podac adres odbiorcy pliku (przynajmniej mnie sie
zdaje ze trzeba,ze bez podania nie wysle sie pliku - podalem :), trzymaja
link na plik wyslalny do okreslonej daty - informuja o niej mailem (jak i o
tym, ze ktos juz pobral plik, ale pobierac moze pewnie kazdy, kto ten link
dostanie).
filetourl.com - jest chyba luzniejszy, zero ograniczen czasowych, zero
podawania adresow...

czyli nie jest źle, chodzi mi o prosta metode przeslania od czasu do czasu
czegos wiekszego i te dwa adresy sa w punkt.
Teraz sprawdzam tez dropbox.