Re: W8 - jak naprawić Javę?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 10 Feb 2013 12:49:45 +0100

W dniu 2013-02-10 00:13, artiun pisze:

> http://www.java.com/pl/download/faq/win8_faq.xml
> http://www.java.com/pl/download/help/update_runtime_settings.xml
> http://www.java.com/pl/download/faq/remove_olderversions.xml

No chyba jaja sobie robisz :-) Każdy wie jak odinstalować program :-D To
nie pomaga. Ponadto wizyta w tym miejscu była pierwszym krokiem jaki
uczyniłem.

> Piszesz o jakimÅ› pluginie (ten plugin to od jakiego programu, co podaje
> komunikat...).

Kumunikat informuje o braku dostępu do jakiejś klasy. Wyświetlany jest
on przez JavÄ™ w oknie appletu. Teraz nie mam tego komputera przed sobÄ…
ale jeśli to ważne - to sprawdzę o jaką klasę chodzi. Test można wykonać tu:

http://www.java.com/en/download/testjava.jsp

> Jaka jest nazwa, namiary na ten problematyczny program. Z
> podanych linków wynika, że wersja 32/64 bit ma znaczenie (nie podałeś).
> Zresztą sam podaj więcej informacji...

Jest to część softu dodawana do kalibratora sprzętowego ColorMunki Photo
firmy X-Rite. Aplikacja jest 32-bitowa.

--
Pozdrawiam
Marek