Re: W XP, HDD klon i login

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 19:47:33 +0100

W dniu 2013-02-07 18:33, rs pisze:
> a nizej: "EOD"

» skrót oddziały/służby saperskie zajmujące się unieszkodliwianiem i
niszczeniem materiałów wybuchowych (kat.: wojskowość)
przykład: The system will be worn by Explosive Ordnance Disposal Technical
Escort Units, Ammunition handlers, and Chemical Surety Activity personnel
engaged in special operations in Immediately Dangerous to Life and Health
(IDLH) environments.
synonimy: explosive ordnance disposal

żródło:
http://megaslownik.pl/slownik/angielsko_polski/90490,EOD

EOT - End Of topic to coś innego!

> (zwykle po takich textach, jak powyzsze wrzucam takich impertynentow
> do KFa. bo chamstwo sie z usenetu wylewa, wiec dlaczego ma na moj
> ekran. nie wiem co mnie podkusilo, zeby tego nie zrobic tym razem.)

Boisz się KF'a, przecież on jest indywidualny. KF nie jest globalny, tylko
ten gość nie będzie na Ciebie zwracał uwagi.

>EOD. <rs>

I znĂłw EOD.

Ładnie piszesz, rozwijaj się (z szacunkiem).. Mam nadzieję, że to alibi to
nie do mnie :)
Innymi słowy, zostałeś pogłaskany po główce (tej gdzie powinien być mózg) i
dostałeś kopa w d... (od starszych).

Ja Ciebie do KF'a nie wrzucę, niby po co? Urozmaicenie się zawsze przydaje.
Zważ na to, że Stańczyk (sorry nie wiem czy nazwa własna) został uwieczniony
na obrazie :)

--
Artur
19:34