Re: W XP, HDD klon i login

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 14:31:08 -0500

On Thu, 07 Feb 2013 19:47:33 +0100, artiun <artiun_at_spam.wp.pl> wrote:

>» skrót oddziały/służby saperskie zajmujące się unieszkodliwianiem i
>niszczeniem materiałów wybuchowych (kat.: wojskowość)
>przykład: The system will be worn by Explosive Ordnance Disposal Technical
>Escort Units, Ammunition handlers, and Chemical Surety Activity personnel
>engaged in special operations in Immediately Dangerous to Life and Health
>(IDLH) environments.
>synonimy: explosive ordnance disposal

ty tez masz jakies problemy z brakiem dowartosciowania? o czym ty w
ogole tutaj piszesz? wez ty do reki jakis przyzwoity slownik i naucz
sie nim poslugiwac. hint. pierwsza pozycja nie zawsze jest ta
wlasciwa.

>żródło:
>http://megaslownik.pl/slownik/angielsko_polski/90490,EOD
>
>EOT - End Of topic to coś innego!

ty powaznie? bo twoj wpis wyglada, na usera ktory pierwszy raz na
usenet wskoczyl i od razu sie pogubil? czy moze dopiero sam
rozkminiles te skroty i chciales sie ta wiedza pochwalic?

EOD bo o tym mowa, nie o EOT, to:

"Short for End Of Discussion. Used (on usenet) to indicate that, as
far as you are concerned, the discussion is over."
np. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=EOD
pozycja trzecia. kumasz?

a jak jeszcze bedziesz chcial zablysnac, to tu masz pelna liste
rozwiniec tego skrotu: http://acronyms.thefreedictionary.com/EOD

>Boisz się KF'a, przecież on jest indywidualny. KF nie jest globalny, tylko
>ten gość nie będzie na Ciebie zwracał uwagi.

postaraj sie to przeczytac jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem.
napisalem:

"(zwykle po takich textach, jak powyzsze wrzucam takich impertynentow
do KFa. bo chamstwo sie z usenetu wylewa, wiec dlaczego ma na moj
ekran. nie wiem co mnie podkusilo, zeby tego nie zrobic tym razem.)"

po zastosowaniu KFa, to nie on nie bedzie zwracal na mnie uwagi, ale
ja, ktory ewentualnie taki filtr zastosuje, nie bede widzial jego
postow. rozumiesz teraz? i od tego kto ustawia KF, zalezy jak ustawi
KF. moze byc na pojedyncza grupe, moze byc ogolnie na wszystkie grupy.
tyle tlumaczenia samych podstaw obecnosci na usenecie. to naprawde
wstyd, ze takie rzeczy trzeba tlumaczyc ludziom zabierajacym glos na
grupie technicznej.

>I znów EOD.
>
>Ładnie piszesz, rozwijaj się (z szacunkiem).. Mam nadzieję, że to alibi to
>nie do mnie :)

sugerujesz, ze kazdy musi miec swiadomosc twojego istnienia na
usenecie? wiesz w ogole co znaczy slowko alibi, czy to jakis nieznany
mi skrot myslowy? jesli tak, to wytlumacz.

>Innymi słowy, zostałeś pogłaskany po główce (tej gdzie powinien być mózg) i
>dostałeś kopa w d... (od starszych).

taki komentarz z twojej strony, brzmi prawie jak komplement.

>Ja Ciebie do KF'a nie wrzucę, niby po co? Urozmaicenie się zawsze przydaje.
>Zważ na to, że Stańczyk (sorry nie wiem czy nazwa własna) został uwieczniony
>na obrazie :)

to moze wroc do podstawowki i popros pania od historii, zeby ci to
wyjasnila i jaka role naprawde spelnial. dlatego wlasnie zostal
uwieczniony.

ok. zaistniales. ktos ci odpowiedzial. czujesz sie dowartosciowany,
czy moze lekcje z informatyki miales odrobic w ten sposob? no to udalo
ci sie. gratuluje. <rs>