Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: JU <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 19:37:56 +0100

W dniu 07.02.13 18:55, Piotr Palusiński pisze:

> W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
> Zaznacz okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".
Zrobiłem to w trybie awaryjnym, bo w normalnym nie mogę zalogować się do
systemu - nic nie pomogło (swoją drogą okienko "Aby używać ......,
użytkownik musi wprowadzić..." było zaznaczone.

> Lub napraw bootsector, wykonaj to za pomoca plytki - pierwsza opcja
> http://www.poradykomputerowe.pl/awarie-windows/problemy-z-uruchomieniem-visty-naprawa-sektorow-mbr-i-boot-sectora.html

Wykonałem - nic nie pomogło

Uruchomiłem system w "Trybie przywracania usług katalogowych", ikony
użytkowników pojawiają się jak w trybie awaryjnym ale po restarcie znowu
klops.

Próbowałem odzyskać system z ostatniej kopii ale za każdym razem
kończyło się to niepowodzeniem.

--
Pozdrawiam: JU