Re: Brak ikon użytkowników do zalogowania się

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu, 07 Feb 2013 19:56:02 +0100

W dniu 2013-02-07 18:55, Piotr Palusiński pisze:
> In news:5113e670$0$1294$65785112_at_news.neostrada.pl,
> *JU* <prokon_at_SKASUJTO.cad.pl> typed:

Nie nazrobiałeś (jeśli idzie o autostart systemu)

Wciśniej 2X (koniecznie)
Ctrl+Alt+Del
Jeśli pojawi się okno logowania to wejdź, resztę sprawdź w kontach userów

Jeśli tak jest (awaryjny działa, to albo wyciąłeś usługę odpowiedzialną za
system (Plug-play, RPC), albo masz babola :)

> W okienko uruchom wpisz --> control userpasswords2
> Zaznacz okienko "Aby używać ....., użytkownik musi wprowadzić .......".
>
> Lub napraw bootsector, wykonaj to za pomoca plytki - pierwsza opcja
> http://www.poradykomputerowe.pl/awarie-windows/problemy-z-uruchomieniem-visty-naprawa-sektorow-mbr-i-boot-sectora.html

To, na 100% nie to :)

--
Artur