Re: W8 - Problem z nagrywaniem płyt DVD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 07 Feb 2013 11:31:23 +0100

W dniu 2013-02-06 19:01, Przemysław Ryk pisze:

> To jakiegoś rewelacyjnego posunięcia nie wykonałeś. :( Od AFAIR wersji 8
> (jak nie 7) Nero, to przerośnięta kobyła.

Masz różne wersje Nero. Możesz samą nagrywarkę kupić zamiast pakietu.

> Pod ręką jest tyle
> przyjemniejszych, darmowych narzędzi - ImgBurn, CD BUrner XP; lub znacznie
> od Nero tańszych i lżejszych (np. Ashampoo Burning Studio). :D

Wiesz... 140zł to nie majątek. Robiłem upgrade od jakiejś archaicznej
wersji jaką kiedyś kupiłem. Przy okazji zyskałem program do robienia
filmów DVD z fotek znacznie funkcjonalniejszy niż Movie Maker. Będzie
się przydawał.

Nie wiem jak inny soft ma ale mi się przydaje splitowanie plików z
optymalizacjÄ… powierzchni.

Nie to, że mam klapki na oczach i tylko Nero ale dostaję tam wszystko co
potrzebuję. Próbowałem pod Windows, chciałem kasę zaoszczędzić ale to
się jakąś farsą okazało.

--
Pozdrawiam
Marek