Re: W8 - Problem z nagrywaniem płyt DVD

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed, 6 Feb 2013 19:01:11 +0100

Dnia Wed, 06 Feb 2013 00:29:00 +0100, Marek napisał(a):

> Też tak kombinowałem. Znalazłem ale nie uwierzysz gdzie.
>
> C:\Users\user\Downloads
>
> Wyjaśnię, że chciałem zapisać na DVD dane mieszczące się na HDD a nie w
> sieci :-)
>
> Poddałem się i kupiłem Nero.

To jakiegoś rewelacyjnego posunięcia nie wykonałeś. :( Od AFAIR wersji 8
(jak nie 7) Nero, to przerośnięta kobyła. Pod ręką jest tyle
przyjemniejszych, darmowych narzędzi - ImgBurn, CD BUrner XP; lub znacznie
od Nero tańszych i lżejszych (np. Ashampoo Burning Studio). :D

Oczywiście - każdemu co wygodniej, ale często warto się rozejrzeć za
alternatywami, bo mogą się okazać wygodniejsze, szybsze i tańsze. :D

(ciach…)

[ Na słońcu jest rzeczywiście mniej cienia… wiesz?                         ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]