Re: W8 - Problem z nagrywaniem płyt DVD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Thu, 07 Feb 2013 11:43:16 +0100

> Patologia = masz coś namieszane, bo normalnie to działa poprawnie.

Kurcze... właśnie złożyłem komputer na W8 x64 Pro. Musiałem to sprawdzić
o czym piszemy. Mam tam dokładnie to samo. DVD ustawiłem jako X. Wkładam
płytę, otwieram napęd X, przeciągam folder na niego i natychmiast zapis
startuje. Gdy wykasowujÄ™ jakiÅ› plik, to znika on z kompilacji tylko
wizualnie bo na DVD miejsce już szlag trafił. Można w ten sposób
zapełnić cały krążek i nie mieć na nim niczego.

Po drugie: przeciągnąłem folder z dysku D. Efekt tego był taki, że jego
kopia została zapisana na dysku C bez sensu i dopiero wtedy ruszyło
nagrywanie i to bez ani me ani be ani kukuryku. Żadnego pytania czy chcę
rozpocząć zapis.

Po trzecie: gdy przeciągam folder 25GB, to nagrywanie nie rusza. Plików
też nie widać w napędzie X więc nie da się ich usunąć nawet. Nie ma
nawet komunikatu, że za dużo danych.

Po czwarte: próbowałem otworzyć dysk X bez wkładania płyty aby uniknąć
spontanicznego zapisu. Nie da siÄ™. Wysuwa siÄ™ szuflada automatycznie i
każe włożyć dysk.

Czy u Ciebie jest inaczej?

--
Pozdrawiam